#
#
#
#
#
#

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

google-play-downloadapp-store-download

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Aktuální počasí

Počasí dnes:

25. 7. 2021

bo

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky nebo bouřky. Denní teploty 24 až 28°C. Noční teploty 18 až 14°C.

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 4
DNES: 214
TÝDEN: 2604
CELKEM: 1090474

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Projekty a dotace

Podrobné informace o projektech a dotacích najdete v záložce:

Obecní úřad - Projekty a dotace


VZT - Výměna zdroje vytápění v objektu KD

 

Zdroj - Výměna zdroje vytápění v objektu KD

 

tepelná čerpadla


Protipovodňová opatření v obci

loTento projekt je spolufinancován Evropskou unií - Fondem soudržnosti v rámci Operačního programu Životního prostředí.

V dřívějších letech došlo k několikerému ohrožení občanů obce jak bleskovými, tak i záplavovými povodněmi z vodotečí. Tyto způsobily značné majetkové škody občanům i na majetku obce. Proto se obec rozhodla vybudovat účinný záchranný systém, jednak z vlastních prostředků, tak i z podpory dotačních prostředků MŽP a EU. Účelem podpory je instalace lokálního varovného systému, včetně digitálního povodňového plánu, s cílem napomoci správnému posouzení povodňového nebezpečí, ochraně zdraví a majetku občanů i obce a včasnému varování v případě ohrožení záplavami.

Celkové způsobilé výdaje:       3 429 331,- Kč

Dotace z EU:                           2 400 532,- Kč  (70%)

Prostředky obce:                     1 028 799,- Kč  (30%)

Datum zahájení realizace:        30. 6. 2020

Datum ukončení realizace.       21. 12. 2021

Řídící orgán:                           Ministerstvo životního prostředí

Zprostředkující subjekt:        Státní fond životního prostředí

Příjemce dotace:                    Obec Svatobořice-Mistřín

digit.


 

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o spojovací číslo plátce SIPO

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o spojovací číslo plátce SIPO

4. Základní informace k životní situaci

SIPO - služba umožňující plátci SIPO uhrazovat jedním dokladem platby pro organizace, které mají smlouvu uzavřenou s Českou poštou, s.p.

Vydáním písemného dokladu s přiděleným spojovacím číslem vzniká smluvní vztah mezi Českou poštou, s.p., a žadatelem o službu SIPO. Spojovacím číslem je klient SIPO jednoznačně identifikován. Spojovací číslo je výhradně spojeno s osobou žadatele a nelze je převést na jinou osobu (např. při úmrtí, rozvodu apod.).

Slouží například k úhradě:

  • nájemného,

  • plateb za dodávky elektrické energie,

  • plynu,

  • poplatků za rozhlasové a televizní přijímače,

  • telekomunikačních poplatků,

  • předplatného tisku,

  • poplatků za kabelovou televizi,

  • vody,

  • komunálního odpadu,

  • penzijního připojištění,

  • životního pojištění,

  • stavebního spoření,

  • pojištění domácnosti.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žadatel - tedy osoba, která o SIPO požádá, nebo žadatelem pověřená osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

  • Podejte žádost o přidělení spojovacího čísla na pobočkách České pošty, s.p. Spojovacím číslem jste jako plátce SIPO jednoznačně identifikován.

  • Sdělte toto číslo organizaci, která má uzavřenou smlouvu s Českou poštou, s.p.; seznam takových organizací naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p. Smluvní organizace garantují, že vaše zařazení do SIPO je provedeno s vaším výslovným souhlasem nebo alespoň s vaším vědomím. Smluvní organizace odpovídá jak za oprávněnost, tak za výši předepsané částky. Rušení plateb nebo reklamaci z důvodu neoprávněného předpisu platby do SIPO oznamte vaší smluvní organizaci. Výjimku tvoří platby za rozhlasové a televizní přijímače, jejichž zařazení do SIPO zprostředkuje Česká pošta, s.p., která odpovídá za to, že poplatky budou předepsány v zákonem stanovené výši.

  • Pošta od vás bude měsíčně inkasovat v rámci SIPO předepsané částky ve prospěch zúčastněných smluvních partnerů.

  • Způsob platby:

    • hotovostně - u přepážky nebo u poštovního doručovatele, popř. prostřednictvím samoobslužného zařízení - Poštomat,

    • platební kartou - u přepážky, která je vybavena platebním terminálem,

    • bezhotovostně - zavedení bezhotovostní úhrady plateb SIPO si zajistíte u vaší banky zřízením služby Svolení k inkasu - SIPO; podmínkou je, aby vaše banka měla s Českou poštou, s.p., uzavřenou Smlouvu o bezhotovostní úhradě SIPO; seznam takových bank naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p.,

    • jednorázovým příkazem k úhradě - podaným ve vaší bance; pokyny k příkazu naleznete na rubové straně dokladu SIPO nebo na internetových stránkách České pošty, s.p.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Na kterékoliv poště vyplňte formulář "SIPO". Na místě vám bude přiděleno spojovací číslo.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Tuto životní situaci můžete řešit pouze na pobočkách České pošty, s.p.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

Pouze žadatelem pověřená osoba musí prokázat České poště, s.p., oprávnění jednat za žadatele (např. plnou mocí, ustanovením opatrovníka apod.).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "SIPO" získáte na kterékoliv poště nebo jej naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Ceník služby SIPO získáte na kterékoliv poště nebo jej naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Vaše žádost bude vyřízena na pobočkách České pošty, s.p., bezprostředně po podání žádosti.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Spojovací číslo plátce SIPO sdělte organizaci, jejímž jste plátcem a která má uzavřenou smlouvu s Českou poštou, s.p.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu Call centra České pošty, s.p.: info@cpost.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

30.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.