#
#
#
#
#
#

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

google-play-downloadapp-store-download

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Aktuální počasí

Počasí dnes:

26. 9. 2021

poloj

Bude skoro jasno až polojasno. Ráno místy mlhy. Denní teploty 22 až 26°C. Noční teploty 13 až 9°C.

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 4
DNES: 312
TÝDEN: 3925
CELKEM: 1120067

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Projekty a dotace

Podrobné informace o projektech a dotacích najdete v záložce:

Obecní úřad - Projekty a dotace


VZT - Výměna zdroje vytápění v objektu KD

 

Zdroj - Výměna zdroje vytápění v objektu KD

 

tepelná čerpadla


Protipovodňová opatření v obci

loTento projekt je spolufinancován Evropskou unií - Fondem soudržnosti v rámci Operačního programu Životního prostředí.

V dřívějších letech došlo k několikerému ohrožení občanů obce jak bleskovými, tak i záplavovými povodněmi z vodotečí. Tyto způsobily značné majetkové škody občanům i na majetku obce. Proto se obec rozhodla vybudovat účinný záchranný systém, jednak z vlastních prostředků, tak i z podpory dotačních prostředků MŽP a EU. Účelem podpory je instalace lokálního varovného systému, včetně digitálního povodňového plánu, s cílem napomoci správnému posouzení povodňového nebezpečí, ochraně zdraví a majetku občanů i obce a včasnému varování v případě ohrožení záplavami.

Celkové způsobilé výdaje:       3 429 331,- Kč

Dotace z EU:                           2 400 532,- Kč  (70%)

Prostředky obce:                     1 028 799,- Kč  (30%)

Datum zahájení realizace:        30. 6. 2020

Datum ukončení realizace.       21. 12. 2021

Řídící orgán:                           Ministerstvo životního prostředí

Zprostředkující subjekt:        Státní fond životního prostředí

Příjemce dotace:                    Obec Svatobořice-Mistřín

digit.


 

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Přidělení registrační značky vozidla a vydání technického průkazu vozidla - v případě jejich ztráty, poškození nebo odcizení

3. Pojmenování (název) životní situace

Přidělení registrační značky vozidla a vydání technického průkazu vozidla - v případě jejich ztráty, poškození nebo odcizení

4. Základní informace k životní situaci

Tato situace se týká registrace vozidla a jeho provozování, příp. nakládání s ním.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Oprávněnou osobou k jednání je obecně fyzická nebo právnická osoba zapsaná v registru vozidel jako provozovatel nebo vlastník vozidla.
Jednat může i osoba zmocněná písemně provozovatelem nebo vlastníkem vozidla.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Ztrátu, poškození nebo odcizení registrační značky nebo technického průkazu je vlastník nebo provozovatel vozidla povinen neprodleně oznámit obecnímu úřadu obce s rozšířenou působností (ORP).

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti o vydání nového dokladu nebo tabulky s registrační značkou - s odůvodněním (např. z důvodu ztráty).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na obecní úřad obce s rozšířenou působností, příslušný dle trvalého bydliště, místa podnikání nebo sídla provozovatele motorového nebo přípojného vozidla; v Praze na Magistrát hlavního města Prahy.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte:

  • doklad totožnosti,
  • originál nebo ověřenou kopii živnostenského oprávnění nebo výpisu z obchodního rejstříku (v případě firemních vozidel),
  • ohlášení věci na policii (v případě odcizení registrační značky nebo technického průkazu),
  • poškozené, příp. zbylé tabulky registrační značky,
  • osvědčení o registraci vozidla a technický průkaz, jsou-li k dispozici,
  • příp. listinu osvědčující oprávnění jednat jménem jiné osoby.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formuláře - "Žádost o vydání nového dokladu k vozidlu" a "Žádost o vydání tabulky s registrační značkou" jsou k dispozici na obecních úřadech obcí s rozšířenou působností nebo na internetových stránkách Ministerstva dopravy.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Formu úhrady stanovuje příslušný úřad.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost se zpravidla vyřizuje na počkání; v komplikovanějších případech se postupuje dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, kde je obvyklá lhůta vyřízení stanovena do 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Dalším účastníkem může být zmocněnec (s plnou mocí k provedení úkonu).

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

11.05.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.